Sunday 12 May 2013

cObaan..

Pagi ni bb aku bertalu2 bunyi tak henti henti...blackberry biaselah,grouplah yang paling aktifnye.Meriah dengan gambar Bonda Wasilah sudah sampai di Malaysia..arghh beruntungnye Malaysia waktu ni..rase macam nak terbang balik je sekarang,nak menyaksikan bumi tanah tumpahnye darahku di limpahi barakah beliau..moge mengalirlah juga dieropah ni..tak ade ke yang baru balik dari Haramain tu nak mai eropah? kesian kami..hehehee(gurau je..)
Hari ni aku,tiqah dan iman sepakat tak nak tidur pagi..biasenye kami akan rehat sebentar bila habis je waktu syuruk sebelum kecafe,korang tau jelah kan,subuh sini ganas macam mane kan..jadi bila tak rehat tu macam2 lah aktivitinyer..contohnye hari ni kami shooting drama yang sedang dalam perancangan disiapkan..aku dan kawan2 bukanlah dikalangan orang yang berbakat atau 'terer' bahagian2 ni..lagi2 editing..boleh pecah kepale nak ngadap berjam2..sebab tu aku boleh tabik lah dengan orang yang pakar bidang nih! Namun kami ingin mengambil sedikit saham dalam menjayakan TVNM..itupun kalau lulus laa..hahaha!
Nak shooting satu part yang satu due minit je,tapi nak dapatkan satu dua minit tu kene tempoh 20minit..bayangkanlahhhhh...
adjust jangan tak adjust!

Kalau korang ade idea yang nak share ngan kami boleh jugak dialu2kan...

No comments:

Post a Comment