Sunday 28 April 2013

UjiAn PiJat

hah..amek kau!!..dengan geram aku memicit sekali 6 ekor pijat yang duduk berteleku dibawah tilam tempat aku beradu..bukan aku sorang yang sudah menjadi mangsanya..siape pun yang pernah duduk di rumah tamu London ni tak terlepas dari bahananya..bila digigitnya mashaallah! Gatalnya bukan main..bile digaru bengkaknya akan kemerahan..ade satu aku bace blog kawan ni..katenye kalau kite garu tempat yang digigit tu mengikut bentuk w..maka bengkak atau bintik2 merah tu pon akan ikut menjadi bentuk w..wallahua'lam..
Yang aku hairannye..di Malaysia tak pulak aku berjodoh dengan makhluk Allah ni..tapi bertemu pula di London..Pelik! Maha suci Tuhan yang mendatangkan makhluk 'kecil' ni untuk menjadi sebab aku muhasabah diri....kembali mengadu kepada Pencipta yang menciptakan Aku dan pijat ni..yelah kalau ikutkan die pun makhluk Tuhan dan sumber rezkinye ialah darah aku..tapi dah terpicit tu kire sorry lah ye cik pijat ooiii...hahaha..kau pun kenelah muhasabah diri kau jugak..kenape kene picit ngan aku..kuikuikui..

No comments:

Post a Comment