Thursday 9 May 2013

BuNga BerBunGa DiMusim BunGa

Terkejut aku bile kak nira bagitau Sy Harun tolong 'mempromosi' blog aku secare percume pagi tadi..terus meningkat naik dua kali ganda page views..Terime kasih lah byk buat Sy Harun sudi mempromosikan blog aku,susah susah jer..hehe!
Hari ini cuace di London kembali sejuk..matahari tetaplah tinggi terpacak..terik,tapi panasnya tak sampai kemane..angin sejuk bertiup dengan ganas..Troli yang biasa aku gunakan untuk ke pasar pun kalau dilepaskan dari pegangan akan bergerak laju dengan sendiri..masa aku menaip ni kawan kawan yang lain dah lena diulit mimpi..aku je yang masih mengadap skrin lattop ni dan terus menekan petak2 kecil yang bertulis huruf huruf abjad..jam dah menunjukan pukul 10.45 malam..tapi aku macam berlagak seolah2 subuh nanti jam 6..Kalau korang nak tau,subuh kami jam 3.35 pagi..isyaknya jam 9.40 malam..hehe..ganas tak waktu die? tunggulah bulan puasa nanti..subuh pukul 3.30 maghrib pukul 9.30 malam..aku dah lalu waktu di Perancis 2 tahun lepas..tutup mate nak ingat balik..
Hari ni aku sempat bergambar dengan satu taman bunga..cantik2 dah bunga yang tumbuh..sepanjang jalan dirumput2 akan tumbuh bunga liar warna kuning..tumbuh tanpa perlu ditanam..hebat Tuhan kan..kan..mestilah!
oklah..mate pun aku dah semakin kuyu ni..sO selamat malam..massalamahhh

2 comments:

  1. kat sini subuh kul 3.09 pg.. rilek n steady je! heheh

    ReplyDelete
  2. cehhh...poyo lah kak nira! hehehe

    ReplyDelete