Tuesday 30 July 2013

gUd byE UK..

fuh..perjalanan hari ini sungguh meletihkan aku,hahaha,bukan aku yang drive pon..tapi penat die over betol..perjalanan dari manchester ke london dengan menaiki bas mengambil masa selama 5 jam..hmm,ditambah tambah dengan puasa lagi,perut kami semua kembung..hehe,itulah cabaran untuk orang yang berpuasa,moga ade nilaian disisi Tuhan..aminn
Sepanjang 5 jam aku duduk di kerusi bas National Express..memang boleh naik kematu punggung aku..kesian dengan ibu normah yang duduk disebelah aku..pasti lagi lagi lah penat ye dak..hari ni hari terakhir kami bersama2 di UK ni..sebabnya esok Ibu Normah dan Nusaibah atau lebih mesra dipanggil Sebah akan pulang ketanah air tercinta..\Oh Malaysia..rindunya..huawawaawaa..
Dan kelusaan harinya giliran aku pulak keluar dari UK..insyaallah destinasi aku ke Paris..Boujour Paris! Rasa macam baru seminggu dua aku berada di UK ni..macam2 dah aku lalui..pahit manis..emm,kalau diingat balik,mesti orang akan tegur..weyy..asal senyum sorang2 tu..huhu..Namun begitulah kita yang berada dalam perjuangan ini..pertemuan dan perpisahan sudah menjadi lazim hidupan yang harus ditempuh.Sedih pastilah ada..entah bila akan bertemu lagi..dengar2 sorang dah ke Jepun,sorang dah ke Dubai...Pakistan,india..kalau india tu aku taulah,destinasi favourite Zinnirah Maarof..fames dia hari ni,baca berita untuk United Kingdom..fuh,atas dasar nama pun dah cukup gah..moga berlakulah seperti apa yang Tuhan nak..ditangan kami remaja2 Islam yg bercita2 nak jadi Pembela Allah dan Rasul..amin!!

2 comments:

  1. bukan destinasi idaman kak syakirah ke india tu? haha.... apa2 pon slamat pergi kembali... len kali dtg lagi ye UK :')

    ReplyDelete